If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
За равни пътища не говорим, това е ясно.
Защо при 166 нямат такива ядове със същите тампони? Дори и на вид носачите си приличат.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Морска,корабна,за лодки..все е една и съща.Просто я пишат по различен начин.В момента на полиуретана съм с една синя...супер мазна и лепкава.Много съм доволен към момента..но трябва да погледна колко километра и кога съм я нанесъл.Даже съм мазал и на други места с нея и нямам забележки....ще видя за няква снимка.
Иначе колегата ако иска да си вземе някаква силиконова или с тефлон грес на спрей и да напръска обилно тампоните...все ще проникне малко...но както казах ,може да не скърцат 1-2-4месеца.
Няма как да проникне ако го пръскаш,защото тампона има един ръб,който минава над втулката, за да не влизат боклуци (поне на тампоните на boge е така). За да стане качествено трябва да се разглоби,а за да става по-лесно разглобяването само сензавърта болта на носача. После, за да се свали само махаш подкалника и той пада.
Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече. Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
Аз моите ги смазвам с силиконова грес по следния начин
На една хубава спринцовка от 50 мл съм сложил маркуче дълго 20 см от другия край на маркучето игла от спринцовка не много тънка така,че да може да излиза силиконовата грес аз ползвам игла 2 мм !Пълна спринцовката с грес забивам иглата внимателни между втулката и тампона и вкарвам колкото може силико.грес не влиза много но го правя на няколко места около тампона и втулката. За сега върши работа способа
Подкалника не се маха колега, това е излишно. Има място за болта, влиза между подкалника и калника.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
За равни пътища не говорим, това е ясно.
Защо при 166 нямат такива ядове със същите тампони? Дори и на вид носачите си приличат.
Тампона е същия, няма никаква разлика в размера.
Носача на 166 е малко по голям.
И на 166 скърцат и се износват.
Просто 166 са малко в сравнение със 156 и 147 и изглежда привидно, че проблема се среща по- рядко
Отново благодаря за идеите. Може би ще пробвам това със спринцовката. Наистина със пръскане не мисля че ще стане. Отвътре тампона е все едно че има семеринг и трудно се прониква. От вън пък достъпа е затруднен и ако ще се разглабя подкалник то по добре да се свали носача и да се направи като хората.Спрейовете с грес съм ги отписал. За много малко неща вършат работа. И бързо се втвърдява греста. От спрейовете само WD прониква, но заради гумата е неприложимо. Ще пробвам това с иглата и ако изкара поне още 2000 км ще е супер. Тогава ще мисля за купуване на нещо по-читаво. Поне 10К да изкарват, че кто я вкарвам в бокса за масла и други работи да се прави всичко накуп. Иначе тампоните не са скъпи, ама колата да ти е в бокса на всеки 2000-3000 км не си е работа.
Отново благодаря за идеите. Може би ще пробвам това със спринцовката. Наистина със пръскане не мисля че ще стане. Отвътре тампона е все едно че има семеринг и трудно се прониква. От вън пък достъпа е затруднен и ако ще се разглабя подкалник то по добре да се свали носача и да се направи като хората.Спрейовете с грес съм ги отписал. За много малко неща вършат работа. И бързо се втвърдява греста. От спрейовете само WD прониква, но заради гумата е неприложимо. Ще пробвам това с иглата и ако изкара поне още 2000 км ще е супер. Тогава ще мисля за купуване на нещо по-читаво. Поне 10К да изкарват, че кто я вкарвам в бокса за масла и други работи да се прави всичко накуп. Иначе тампоните не са скъпи, ама колата да ти е в бокса на всеки 2000-3000 км не си е работа.
Sent from my G7-L01 using Tapatalk
Ако можеш си го разглоби, аз го свалям за 20 мин. с цялото окачване и още 20 да оправиш тампоните, ама вече мога и с вързани очи.
За рециклиране какво да рециклирам. Шарнирите са здрави. Само тампоните ще се смазват или пак ще се сменят. Но такава глупост като метал да се върти в гума не бях виждал досега.
Sent from my G7-L01 using Tapatalk
Ми тампони на стабилизираща щанга не си ли виждал - там метал се вътри в гума на поне 90% от колите
---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:19 ----------
Comment